مسابقه استعدادیابی کودکان مرداد 1403

برگزاری مسابقه استعدادیابی تیراندازی کودکان مرداد 1403

فهرست مطالب

5
(1)

مجموعه تخصصی تیراندازی پردیسان در نظر دارد تا در روز جمعه 26 مرداد ماه 1403، به منظور استعدادیابی در میان نونهالان و نوجوانان علاقه‌مند به تیراندازی، یک دوره مسابقه آزاد تیراندازی کودکان برگزار نماید.

این مسابقه به صورت انفرادی برگزار شده و هر تیرانداز 20 تیر به سمت هدف شلیک خواهد کرد. مسابقه به صورت مشترک میان پسران و دختران و بر روی پایه می‌باشد. این رقابت در 5 راند برنامه‌ریزی شده است که زمان هر راند 40 دقیقه بوده و شامل 10 دقیقه جهت قلق‌گیری و 30 دقیقه مسابقه می‌باشد.

این‌گونه مسابقات به منظور آشنایی نونهالان و نوجوانان با این رشته المپیکی برگزار گردیده و مربیان و داوران حاضر در این رویداد، اطلاعات تکمیلی را به خانواده‌های شرکت‌کنندگان در مسابقه ارائه خواهند نمود.

رویدادهای استعدادیابی نقش مهمی در کشف استعدادهای ورزش تیراندازی در کودکان ایفا می‌کند و می‌توان با راهنمایی و مشاوره به خانواده‌ها (در صورت وجود شرایط و فاکتورهای استعداد تیراندازی) راه رشد کودکان در رشته‌های مختلف تیراندازی را برای این عزیزان هموار نمود.

 

برگزاری مسابقه استعدادیابی تیراندازی کودکان مرداد 1403

 

مبلغ ورودی این مسابقه برای هر نفر، 300 هزار تومان می‌باشد. علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد استعدادیابی می‌توانند هزینه‌ی ورودی را به شماره کارت 9638-0306-8311-5859 به نام سرکار خانم شیرین عبدلی نزد بانک شهر واریز و فیش واریزی را از طریق واتساپ به شماره تلفن 09190115942 ارسال نمایند. بدیهی است به علت محدودیت سانس‌ها، اولویت با افرادی است که زودتر هزینه ورودی را واریز نموده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

لازم به ذکر است که به نفرات اول تا سوم هر رشته، جوایز نفیسی به همراه حکم قهرمانی اعطا خواهد شد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

بر روی ستاره‌ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز این مطلب 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *