راز خداحافظی ملی‌پوش تیراندازی فاش شد

خداحافظی فائزه احمدی

فهرست مطالب

5
(1)

فائزه احمدی ملی‌پوش پاراتیراندازی و دارنده مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در روزهای گذشته با انتشار عکسی از سلاح‌های خود اعلام کرده بود که قصد خداحافظی از ورزش حرفه‌ای را دارد و به همین دلیل، تجهیزات ورزشی خود را به فروش می‌رساند.

فائزه احمدی در گفت و گو با خبرگزاری فارس گفت: “متاسفانه متوجه شدم که در لیست بازیکنان اعزامی به پارالمپیک نیستم. من مدت خیلی زیادی نیست به تیم ملی اضافه شدم ولی با این حال موفق شدم مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو را به دست آورم. در آخرین مسابقه‌ای هم که داشتیم موفق شدم در مرحله مقدماتی رکورد قابل قبولی را ثبت کرده بودم ولی با این حال در لیست اعزامی نبودم و از جمع تیم ملی خط خوردم.”

احمدی افزود: “این مسئله باعث شد تا من اینگونه فکر کنم که هرچقدر هم تلاش کنم شرایط همین‌طور باقی خواهد ماند و شاید من هیچوقت برای بازی های مهم انتخاب نشوم و به خاطر همین تصمیم به کناره گیری گرفته بودم.

 

استوری خداحافظی فائزه احمدی از تیراندازی

 

قهرمان بازی های پارا آسیایی هانگژو گفت: “پس از صحبت با مسؤولین کمیته پارالمپیک، آنها به من گفتند که فعلا صبر کنم و دست نگه دارم و ادامه بدهم. موضوع فقط برای این پارالمپیک بوده است و به سختی این انتخاب را انجام دادند و مجبور به خط زدن من شده‌اند. دیدگاهشان کیفی‌گرایی بوده و شانس دو عزیز دیگر را برای کسب مدال بیشتر از من می دانستند.”

در نهایت ظاهرا همه چیز ختم به خیر شده است و احمدی پشیمان از خداحافظی. این را می‌شود از آخرین جملات قهرمان تیراندازی ایران متوجه شد. “یا توجه به صحبت‌هایی که با آقای سلگی داشتم، تصمیم گرفتم همچنان ادامه دهم و از خداحافظی پشیمان شدم. تا جایی هم که اطلاع دارم فدراسیون می‌خواهد سرمایه گذاری کند. با توجه به اینکه جوان‌ترین عضو تیم ملی هستم، دیدگاهی که نسبت به من دارند یک دیدگاه بلندمدت است. برای همین تصمیم گرفتم فعلا صبر کنم چون چندین پارالمپیک را در پیش دارم.”

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

بر روی ستاره‌ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز این مطلب 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *