باشگاه های تیراندازی استان خوزستان

سالن تیراندازی قدس

فهرست مطالب

3.6
(5)

استان خوزستان نه تنها در فوتبال، بلکه در تیراندازی هم تعداد زیادی از بهترین استعدادهای کشور را در اختیار دارد. گواه این صحبت، مسابقات تیراندازی لیگ‌ برتر سال 1402 است. جایی که باشگاه ملی حفاری ایران به عنوان نماینده استان خوزستان با چهار تیم در این مسابقات شرکت کرده بود و یک قهرمانی و یک نائب قهرمانی را کسب کرد. تیراندازهای خوزستانی موفق شدند تا در ماده تپانچه آقایان به قهرمانی دست پیدا کنند و در ماده تفنگ بادی بانوان هم نائب قهرمان شوند.

هیئت تیراندازی استان خوزستان هم یکی از قوی‌ترین هیئت‌های تیراندازی کشور است که اقدامات خوبی در جهت پیشرفت تیراندازی این استان داشته است. در این مقاله قصد داریم تا فهرست کاملی از باشگاه‌ها و سالن‌های تیراندازی استان خوزستان و اطلاعات آن‌ها را فراهم آوریم. طبیعتا این فهرست در ابتدا دارای نقص‌هایی خواهد بود ولی تلاش می‌کنیم تا با کمک شما، فهرست باشگاه های تیراندازی استان خوزستان را کامل کنیم تا مرجع خوبی برای استفاده‌ی تیراندازان این استان باشد.

 

 


 

🎯 باشگاه تیراندازی قدس اهواز

 

سالن تیراندازی قدس

 

✅ توضیحات: این باشگاه از سال 1373 شروع به کار نموده و یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های تیراندازی کشور می‌باشد. علاقه‌مندان به تیراندازی می‌توانند ضمن حضور در این باشگاه از آموزش تیراندازی اساتید خبره این باشگاه تیراندازی قدس بهره‌مند شوند. آقایان مهدی نیسی پور، مهرشاد خسروی مهر، رضا دارابی، رسول غافلی و علی سلامی پور و خانم‌ها مریم ممبینی، عاطفه تبریزی و صدیقه بیت سیاح از اساتید تیراندازی این باشگاه می‌باشند.

در حال حاضر، باشگاه تیراندازی قدس اهواز دارای ۲۰ خط الکترونیک و ۱۸ خط کریر است. همچنین تفنگ‌های والتر ۳۰۰، فاینوک ۷۰۰ و ۸۰۰ و تپانچه‌های مورینی، اشتایر و والتر از جمله سلاح‌هایی هستند که با حضور در باشگاه تیراندازی قدس اهواز می‌توانید با آن‌ها تیراندازی داشته باشید.

📍 آدرس: اهواز، چهار راه آبادان، خیابان کمپانی، نبش کافی، مجموعه ورزشی قدس، باشگاه تیراندازی قدس

☎️ تلفن: 06135510564

 


 

🎯 سالن تیراندازی نفت اهواز

 

📍 آدرس: اهواز، شهرک نفت، انتهای مهر یک، سالن تیراندازی مناطق نفت خیز جنوب

☎️ تلفن:

 


 

🎯 سالن تیراندازی ولیعصر شوشتر

 

📍 آدرس: شوشتر، میدان 17 شهریور،‌ بلوار شرافت، سالن تیراندازی ولیعصر شوشتر

☎️ تلفن:

 


 

 

🎯 باشگاه تیراندازی مرصاد دزفول

 

سالن تیراندازی مرصاد دزفول

 

✅ توضیحات: باشگاه تیراندازی مرصاد دزفول، اولین مرکز استعدادیابی و قهرمان‌پروری تیراندازی با تفنگ و تپانچه در شمال استان خوزستان می‌باشد.

📍 آدرس: دزفول، فلکه موشک، بلوار آهوزاده، مرکز تربیت بدنی، باشگاه تیراندازی مرصاد دزفول

☎️ تلفن: 06142430003 و 09161183193

 


 

 

🎯 هیئت تیراندازی دزفول

 

هیئت تیراندازی دزفول

 

✅ توضیحات: هیئت تیراندازی دزفول در رشته‌های اهداف پروازی و اهداف ثابت فعالیت دارد. رشته‌ی اهداف ثابت این هیئت شامل تفنگ، تپانچه، بنچرست و فیلدتارگت می‌باشد که در سالن تیراندازی هدف دزفول با ده خط تیراندازی فعال است. همچنین فعالیت هیئت تیراندازی دزفول در رشته‌ی اهداف پروازی، زیر نظر باشگاه تیراندازی اهداف پروازی چهارم خرداد در پادگان قدس دزفول پیگیری می‌گردد.

📍 آدرس: دزفول، بلوار بعثت، ورزشگاه شهید مجدیان، باشگاه تیراندازی هدف

☎️ تلفن: 09353995030

 


 

 

 

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

بر روی ستاره‌ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز این مطلب 3.6 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *